Joululahjakortti nyt 38€/2kk

CrossFit Tuusulan Joululahjakorttikampanja on  voimassa 6.12.-26.12. Voit ostaa itsellesi ja läheisellesi maailman parhaan joululahjan erittäin edullisesti 38€/2kk (normaalihinta 138€). Kursseja alkaa joka kuukausi eri ajoilla ja pituuksilla. Valitse vain omasi nettisivuiltamme.  Kampanjan ajan voit ilmoittautua suoraan kurssille mukaan kampanjahinnalla nettisivuiltamme.

Lahjakortti on voimassa 6kk. Lahjakorttilla saa paikan kurssilta ja sisältää seuraavan kuukauden normaaliharjoittelun kurssin jälkeen. Yhteensä noin 2kk harjoiteluaikaa.

Ilmoittautuminen sähköpostitse crossfittuusula@gmail.com , kun olet saanut lahjakortin. Kerro keneltä sait lahjakortin ja mille kurssille haluat ilmoittautua. Kursseja järjestetään joka kuukausi ja ne julkaistaan noin 2kk ennen niiden alkamista.

Mitä CrossFit on ja mitä kurssi sisältää

CrossFit on uusi ja innostava liikuntakonsepti. Harjoitukset tehdään aina valmentajan alaisuudessa ja jokainen tekniikka harjoitellaan huolella. Harjoitusympäristö tukee luonnollista liikkumista ja luo hyvät puitteet sosiaaliselle treenaamiselle, jossa kanssakäyminen toisten ihmisten kanssa on tärkeässä osassa. Näin saamme ympäristön, joka motivoi ja tukee hyvää harjoittelua ja luo pohjan pitkälle ja jatkuvalle harjoittelulle.

Kurssilla harjoitellaan olennaisimmat CrossFit-perusliikkeet joita ovat lämmittely ja liikkuvuus harjoitteet, voimistelun, painonnoston ja voimanoston alkeet. Tavoitteena on lisäksi totuttaa keho harjoitusmetodin intensiivisyyteen. Ikäraja 16v. Kurssi sopii kaikille kuntotasoon katsomatta.

Lahjakortin saajan pitäisi rekisteröityä CrossFit Tuusulan WODconnect asiakasjärjestelmään täältä.

Käy ostamassa lahjakortti täältä.

Tulosta oston jälkeen ystävääsi varten lahjakortti täältä.  Muista kirjoittaa nimesi korttiin.

0

Starttaa vuosi 2018 voimakkaasti! Tammi- ja Helmikuun aloituskurssit ovat myynnissä

Aloita tuleva vuosi voimakkaasti! CrossFit Tuusulassa on tarjolla vuoden alkuun tarjolla loistava mahdollisuus toteuttaa se!

Tammikuun aloituskurssi 9.1.-1.2.

Helmikuun aloituskurssi 6.2-1.3.

 

 

CrossFit on mukaansa tempaava liikuntamuoto, jossa hyödynnetään korkealla intensiteetillä tehtyjä toiminnallisia liikkeitä. CrossFit-treeneissä hyödynnetään voimistelun, painonnoston, voimanoston ja kestävyysurheilun liikkeitä, kuten leuanvetoa, punnerrusta, tempausta, työntöä, maastavetoa ja erilaisia kyykkyjä, soutua ja juoksua. Liikkeet on valittu juuri siksi, että ne vastaavat hyvin tosielämän tarpeisiin. Niiden avulla pystyy liikuttamaan suuria määriä painoa suurilla liikelaajuuksilla, jolloin treenissä tehty työmäärä voidaan maksimoida. Kova intensiteetti on oleellinen osa treeniä, jotta tuloksia voidaan saavuttaa. Mitä enemmän työtä on saatu tehtyä lyhyemmässä ajassa, sitä suurempi on ollut voiman tuotto kyseissä harjoituksessa. Kun treeni on vaihtelevaa, tulokset fyysisten ominaisuuksien kehittymisessä ovat merkittäviä.

Säännöllisen CrossFit -harjoittelun aloittamiseksi CrossFit Tuusulan boxilla on käytävä aloituskurssi (on ramp). Aloituskurssilla opetellaan tärkeimpien CrossFit-liikkeiden perusteet:

-kyykky
-maastaveto
-etukyykky
-takakyykky
-pystypunnerrus
-vauhtipunnerrus
-raakatyöntö
-thruster
-etunojapunnerrus
-soututekniikka Concept2-soutulaitteella
-leuanveto/rengassoutu
-painonnostotekniikat tempaus ja työntö
-köysikiipeily
-kahvakuulaheilautus

CrossFitissä tekniikoiden hiominen jatkuu läpi koko urheilijan uran. Aloituskurssin jälkeen olet valmis aloittamaan todellisen tekniikoiden viilaamisen huippuunsa.

Joulukuun aloituskurssi

9-10.12. klo 11-14 ja 12-15:00. Kurssipaikat ovat myynnissä TÄÄLLÄ (3 paikkaa vapaana)

Tammi- ja helmikuussa järjestämme pidemmät aloituskurssit, jotka kestävät 12 treenikertaa. Pidempien aloituskurssien aikana tekniikoita hiotaan ja kerrataan useampaan otteeseen, ja totutellaan pikkuhiljaa CrossFit-treenaamisen intensiteettiin.

 

Tammikuun aloituskurssi: 

9.1.-1.2.2018, treenipäivät ovat tiistai klo 17:30-18:30, keskiviikko klo 18:30-19:30 ja torstai klo 18-19:00. Kurssipaikat ovat myynnissä TÄÄLLÄ

 

Helmikuun aloituskurssi: 

6.2.-1.3.2018 treenipäivät ovat tiistai klo 17:30-18:30, keskiviikko klo 18:30-19:30 ja torstai klo 18-19:00. Kurssipaikat ovat myynnissä TÄÄLLÄ

 

Huomioi, että kurssipaikka on vahvistettu vasta, kun kurssi on maksettu. Mikäli kurssia ei makseta, varaus poistuu automaattisesti 24h kuluessa. Tarkasta myös CrossFit Järvenpään On Ramp-kurssit. Voit löytää sieltä sinulle ajoiltaan sopivamman kurssin. http://crossfitjarvenpaa.fi/

Terveisin,
Sanni Sjöblom, CrossFit Tuusulan päävalmentaja
0503719930
http://crossfittuusula.fi/
Lisäkyselyt:
crossfittuusula@gmail.com
Mukaan tarvitset treenivaatteet, lenkkarit ja vesipullon.
Tervetuloa treenaamaan iloiseen joukkoomme!!

0

Marras- ja Joulukuun aloituskurssit ovat myynnissä

Tervetuloa treenaamaan CrossFit Tuusulaan!

Marras- ja joulukuun aloituskurssit ovat myynnissä!

Säännöllisen CrossFit -harjoittelun aloittamiseksi CrossFit Tuusulan boxilla on käytävä aloituskurssi (on ramp). Aloituskurssilla opetellaan tärkeimpien CrossFit-liikkeiden perusteet:

-kyykky
-maastaveto
-etukyykky
-takakyykky
-pystypunnerrus
-vauhtipunnerrus
-raakatyöntö
-thruster
-etunojapunnerrus
-soututekniikka Concept2-soutulaitteella
-leuanveto/rengassoutu
-painonnostotekniikat tempaus ja työntö
-köysikiipeily
-kahvakuulaheilautus

CrossFitissä tekniikoiden hiominen jatkuu läpi koko urheilijan uran. Aloituskurssin jälkeen olet valmis aloittamaan todellisen tekniikoiden viilaamisen huippuunsa.

CrossFit Tuusulan asiakkaana voit treenata myös CrossFit Järvenpään boxilla samalla jäsenmaksulla.

Marraskuun on ramp:

  • 18.11. lauantai klo 11-14:00
  • 19.11. sunnuntai klo 12-15:00

Marraskuun alkeiskurssi sisältää treeniaikaa joulukuun loppuun saakka.

Ilmottaudu  marraskuun on rampille tästä 

Joulukuun on ramp:

  • 9.12. lauantai klo 11-14:00
  • 10.12. sunnuntai klo 12-15:00

Hintaan sisältyy treeniaikaa sekä CrossFit Tuusulan painonnostokerhon jäsenyys joulukuun loppuun saakka. Painonnostokerhossa treenataan painonnoston tekniikoita, tempausta ja työntöä.

 

Ilmottaudu Joulukuun on rampille tästä

Molempiin ryhmiin otetaan kahdeksan nopeinta ilmottautujaa.

Kyselyt sähköpostilla crossfittuusula(at)gmail.com tai puhelimella 050 371 9930 / Sanni

Osoite: Isonkivenkuja 2E, 04350 Tuusula

 

0

MammaWOD starttaa lokakuussa!

MammaWOD on CrossFit-tunti jonne voi tulla oman lapsen kanssa treenaamaan. Tunti on pääasiassa tarkoitettu äideille, joilla on sylivauva, tai odottaville äideille, mutta myös isät voivat osallistua.

Tunnilla sovelletaan saliohjelmaa hiljattain synnyttäneille äideille sopivaksi ja treenit tehdään rauhassa kehoa kuunnellen. Myös lasten läsnäolo tunnilla vaikuttaa tekemiseen. Välillä voidaan jumpata yhdessä lapsen kanssa. Jos sinulla on CrossFit-on ramp käymättä, ei huolta. Voit käydä on rampin ja opetella perusliikkeitä pikkuhiljaa mammaWOD:ien yhteydessä.

Lue lisää odotusajasta ja CrossFit-treeneistä:

CrossFit and Pregnant 

MammaWOD alkaa virallisesti lokakuussa. Treenivuoro on tiistaisin klo 11-12:00. Ilmoittaudu mukaan täällä . Jos haluat aloittaa treenailut jo syyskuussa ota yhteyttä puhelimella tai sähköpostilla.

050 371 9930 / crossfittuusula(at)gmail.com

 

CrossFit Tuusula
Isonkivenkuja 2 E
04350 Tuusula

Tervetuloa!

0

Painonnostokerho alkaa!

CrossFit Tuusulan painonnostokerho aloittaa toimintansa lokakuussa. Painonnostokerhossa treenataan painonnostotekniikoita, tempausta ja työntöä, sekä niiden apuliikkeitä.

Treenivuoroja on kolme kertaa viikossa:

Tiistai klo 16:30-17:30

Keskiviikko klo 11-noin 12:00

Lauantai klo 12:15-noin 13:30

Painonnostokerho on avoin kaikille. Treeneihin voi tulla 1-3 kertaa viikossa. Salin jäsenille, joilla on voimassa oleva toistaiseksi voimassa oleva sopimus tai 12-kk sopimus, kerhon kk-maksu on 26 eur/kk jäsenmaksun lisäksi. Hintaan sisältyy ovikoodi, joka toimii salin ollessa kiinni arkisin klo 21:00-16:00 ja viikonloppuisin klo 12-18:00.  CrossFit Tuusulan kisaryhmän jäsenille painonnostokerhon treenit sisältyvät kisaryhmämaksuun. Jos sinulla on CrossFit Tuusulassa voimassa oleva jäsensopimus, varaa paikka kerhoon ottamalla yhteyttä emaililla crossfittuusula(at)gmail.com

Muille Painonnostokerhon jäsenmaksu on 48 eur / kk. Ovikoodi sisältyy hintaan ja salia voi käyttää omatoimiseen treeniin vastaavasti arkisin klo 21:00-16:00 ja viikonloppuisin klo 12-18:00. CrossFit-tuntien aikana arki-iltapäivisin klo 16:00-20:30 ja lauantaisin klo 9-12:00 painonnostokerholaiset eivät ole oikeutettuja treenaamaan salilla. Kerhon jäsensopimus on toistaiseksivoimassa oleva ja sen voi irtisanoa koska haluaa, mutta kuitenkin ennen kuun vaihdetta. Muuten sopimus jatkuu automaattisesti seuraavassa kuussa. Jos sinulla ei ole voimassa olevaa jäsensopimusta mutta haluat mukaan painonnostokerhoon, varaa paikkasi täällä!

Jäsenyyden voi ottaa esim. oppiakseen perusnostotekniikoita  tai sitten sitouta voi pidemmällä aikavälillä tavoitteellisempaan treenaamiseen. Treeneissä tehdään niitä varten suunniteltua ohjelmaa. Ohjelmaa voidaan muokata jokaiselle treenaajalle juuri hänen tavoitteitaan tukevaksi. Halutessaan kerholaiset voivat myös ottaa oman henkilökohtaisesti suunnitellun painonnosto-ohjelman (3-4 treeniä/ viikko) hinta kerholaisille 30 eur.

Painonnostokerhoon ovat tervetulleita kaikki yli 13-vuotiaille nuorille ja aikuisille.

Treenejä vetää CrossFit Tuusulan päävalmentaja Sanni Sjöblom.

Treenipaikkana on CrossFit Tuusulan boxi, Isonkivenkuja 2 E, 04300 Tuusula

 

Treenivuorot alkaen 3.10.2018

  • Tiistaisin klo 16:30
  • Keskiviikkoisin klo 11:00
  • Launataisin klo 12:00

Treenivuoroihin voi tulla muutoksia satunnaisesti kisamatkojen, lomien yms. takia. Mikäli mahdollista, korvaavia vuoroja pidetään torstaisin klo 17:00-18:00. Lomakausia ovat Tuusulan alueiden koulujen lomakaudet (syys-, joulu-, talvi-, pääsiäis-, sekä kesäloma)

Hinnat: 

  • Salin jäsenille 26 Eur/kk normaalin jäsenmaksun lisäksi
  • Muut 48 Eur / kk (toistaiseksivoimassa oleva)
  • Hinta sisältää ovikoodin jolla voi treenata salilla

Kysy lisää! crossfittuusula(at)gmail.com / 050 371 9930

 

-Sanni

 

0

Korkeanpaikan leirillä Sierra Nevadassa

28.9.-2.10 pääsimme vierailemaan Sierra Nevadan korkean paikan harjoituskeskuksessa Espanjassa. CrossFit Tuusulasta matkaan lähti kolmipäinen ryhmä, valmentaja Sanni Pisto sekä urheilijat Minna Oinonen ja Tanja Mäntyvaara. Matka tehtiin ennenkaikkea tutustumis- ja oppimismielessä, mutta jatkossa saatamme järjestää myös tavoitteellisempia harjoitusleirejä kohteeseen.

C.A.R. Sierra Nevada  sijaitsee 2320 metrin korkeudessa noin tunnin ajomatkan päässä Granadasta. Keskus on rakennettu vuosina 1992 ja 1995. Keskuksessa on monipuoliset treenimahdollisuudet mm. uinti- ja rataharjoitteluun. Myös voimaharjoitteluun on varattu hyvin tilaa.

Sierra Nevadan huipulla

Sopeutumista korkean paikan harjoitteluun seurattiin seuraavasti:

Hengitys-ja verenkiertoelimistön sopeutuminen: Happisaturaatio sormesta

Hengitys- ja verenkiertoelimistön palautuminen: Firstbeat ja ortostaattinen syke

Hermostollinen palautuminen: esikevennetty hyppy

Nesteytys: aamupainon seuranta

Optimaalisesti korkeanpaikan leirillä oleillaan yli kolme viikkoa, jolloin myös leireilyn vaikutukset ovat pidempikestoistia. Lyhyellä aikavälillä voi saada myös pientä hyötyä nopeasti leireilyn jälkeen merenpinnan tasolla tapahtuviin suorituksiin.

Sierra Nevadan rinteillä

 

 

Alla Tanjan kokemuksia leireilystä:

Korkeanpaikan leiri oli minulle aivan uutta. Jännitin jo etukäteen, miten kroppa reagoi oleskeluun 2320 metrin korkeudessa. Saapumispäivänä meille kerrottiin, että ensimmäisinä päivinä treenit pitää tehdä kevyesti, koska vuoristotautiin sairastuminen niin korkealla on hyvin mahdollista, jos aloittaa treenit liian kovaa. Ensimmäisenä päivänä kävimme vain ulkona kävelemässä ja sekin puuskututti mukavasti. Tuntui, että ei millään saanut tarpeeksi happea, vaikka vain käveli. Portaiden nousu oli pahinta. Vettä piti juoda todella paljon, koska korkealla vettä haihtuu nopeammin. Päänsärky vaivasi minua useamman päivän, mikä on kuulemma normaalia. Toisena päivänä pääsimme jo hieman treenin makuun. Aamulla kyykkyjä ja vauhtipunnerrusta ja illalla mukava wod, jossa juoksua sisäradalla, leukoja, punnerruksia ja ilmakyykkyjä. Juoksu tuntui pahimmalta, koska happi ei kulkenut kunnolla ja syke ei meinannut tasaantua levon aikana. Kolmantena päivänä aamulla teimme painonnostotreenin ja illalla saimme juoksutekniikkavalmennusta. Uusia tekniikoita muistellen teimme mäkivetoja, jotka olivat minulle koko viikon kovin treeni. Tuntui että sydän pomppaa rinnasta ulos! Päivällä laskeuduimme muutamaksi tunniksi merenpinnan tasolle. Siellä huomasi selvästi, miten helppoa oli hengittää ja sykettä ei saanut millään ylös. Illalla kokeilin kylmä- ja kuumahoitoa vesialtaissa. Tuntui, että jalat olivat heti palautuneemmat hoidon jälkeen. Neljäntenä päivänä kiipesimme melkein 3500 metrin korkeuteen. Matkaan meni monta tuntia ja olimme niin väsyneitä, että emme treenanneet enää illalla. Viimeisenä päivänä teimme vielä treenin, jossa teimme takakyykkyä ja penkkipunnerrusta. Tankoihin oli sidottu kiihtyvyysanturit, jotka ilmoittivat heti, jos kyykky/punnerrusvoima heikkeni. Tämä treeni tehtiin siis todella räjähtävästi! Korkeanpaikan leiri oli upea kokemus. Sai keskittyä pelkästään treeniin ja syömiseen (täysihoito kuului pakettiin). Ensi kerralla haluan olla ylhäällä vähintään viikon.”

pituushyppyjä kuntosalissa

0

Syyskuun On Rampit ja ilmainen kokeilutunti

CrossFit on monipuolinen liikuntamuoto, joka sopii kaikille iästä ja kunnosta riippumatta. CrossFit-treenit aloittaaksesi on käytävä ensin CrossFit-on ramp tai alkeiskurssi. Syyskuussa järjestettäviä alkeiskursseja ovat:

Viikonloppualkeiskurssi 23-24.9. + treeniaikaa lokakuun  loppuun saakka

Iltapäiväalkeiskurssi 25.9.-28.9. + treeniaikaa lokakuun loppuun saakka

On ramppien hinta on 98 euroa ja niihin sisältyy aina vähintään 3 viikkoa ilmaista treeniaikaa. Tämän jälkeen treenejä voi jatkaa eri sopimusmuodoilla joista löydät tietoa täällä

7.9. klo 17-18:00 järjestetään ilmainen kokeilutunti boxilla, jonne kaikki halukkaat voivat tulla kokeilemaan lajia. Ilmottaudu mukaan täällä

 

TERVETULOA!

 

T. Sanni ja koko salin väki

.

0

10-13 vuotiaille nuorille yksi treenivuoro lisää

Järjestämme vielä yhden treenivuoron / viikko 10-13 vuotiaille lapsille kovan kysynnän vuoksi. Treenivuoro on tiistaisin klo 18:30-19:30 ja ensimmäinen treenikerta on tiistai 15.8.

Treenivuorot ovat varattavissa nyt.

Maksu 1 kk kerrallaan 

Maksu koko syyskausi kerrallaan 

 

Mukaan mahtuu 8 osallistujaa.

 

Lue CrossFit Kidsien treeneistä lisää täältä 

 

Kysymykset sähköpostilla: crossfittuusula(at)gmail.com

Kysymykset puhelimella: 050 3719930 / Sanni

0