Huhtikuun aloituskursseilla on myös ravintovalmennusta!

Mitä on CrossFit

CrossFit on mukaansa tempaava liikuntamuoto, jossa hyödynnetään korkealla intensiteetillä tehtyjä toiminnallisia liikkeitä. CrossFit-treeneissä sovelletaan voimistelusta, painonnostosta, voimanostosta ja kestävyysurheilusta tuttuja liikkeitä, kuten leuanvetoa, punnerrusta, tempausta, työntöä, maastavetoa ja erilaisia kyykkyjä, soutua ja juoksua. Liikkeet on valittu juuri siksi, että ne vastaavat hyvin tosielämän tarpeisiin. Niiden avulla pystyy liikuttamaan suuria määriä painoa suurilla liikelaajuuksilla, jolloin treenissä tehty työmäärä voidaan maksimoida.

Kova intensiteetti on oleellinen osa treeniä, jotta tuloksia voidaan saavuttaa. Mitä enemmän työtä on saatu tehtyä lyhyemmässä ajassa, sitä suurempi on ollut voiman tuotto kyseissä harjoituksessa. Kun treeni on vaihtelevaa, tulokset fyysisten ominaisuuksien kehittymisessä ovat merkittäviä.

Ravintovalmennus

Ruokavalio on todella tärkeä osa niin kokonaisvaltaista hyvinvointia kuin treeneissä kehittymistäkin. Ilman monipuolista ruokavaliota harjoituksista ei saa yhtä paljoa irti ja palautuminen on huonoa. Siksi päätimme tarjota ravintovalmennusta alkeiskurssin ohelle. Näin pääset tavoitteisiisi helpommin ja nopeammin.
Ravinto On Ramp on lisäksi hieno mahdollisuus pistää alulle kokonaisvaltainen elämäntapamuutos, kun liikunta- ja ruokapuoli pistetään molemmat kuntoon.

Jokainen On Rampille osallistuja saa itselleen henkilökohtaisesti räätälöidyn ruokavalion, terveellisiä ruokareseptejä sekä valmentajan tuen 2 kuukaudeksi (sähköpostiyhteys).
Valmentajana toimii liikuntaneuvoja sekä Personal Trainer Amanda Silver.

Jos ravinpuolesta herää kysymyksiä, niin ethän epäröi ottaa yhteyttä Amandaan osoitteeseen amandasilvertraining@gmail.com.

CrossFit-treenin aloittaminen

Säännöllisen CrossFit -harjoittelun aloittamiseksi CrossFit Tuusulan boxilla on käytävä aloituskurssi (on ramp). Aloituskurssilla opetellaan tärkeimpien CrossFit-liikkeiden perusteet:

-kyykky
-maastaveto
-etukyykky
-takakyykky
-pystypunnerrus
-vauhtipunnerrus
-raakatyöntö
-thruster
-etunojapunnerrus
-soututekniikka Concept2-soutulaitteella
-leuanveto/rengassoutu
-kippi
-painonnostotekniikat tempaus ja työntö
-köysikiipeily
-kahvakuulaheilautus

CrossFitissä tekniikoiden hiominen jatkuu läpi koko urheilijan uran. Aloituskurssin jälkeen olet valmis aloittamaan todellisen tekniikoiden viilaamisen huippuunsa.

CrossFit Tuusulan asiakkaana voit treenata myös CrossFit Järvenpään boxilla samalla jäsenmaksulla.

Ravintovalmennuksen sisältäviä aloituskursseja järjestetään huhtikuussa seuraavasti:

  • 12 x aloituskurssi alkaen 3.4. Kellonajat ti 17:30, ke 18:30, to 18:00 VARAA PAIKKA
  • Viikonloppualoituskurssi 14-15.4. Kellonajat klo 12-15:00 VARAA PAIKKA

Aloituskursseille voi tulla mukaan myös ilman aloituskurssia. Alla olevien linkkien kautta voit varata paikan ilman ravintovalmennusta:

  • 12 x aloituskurssi alkaen 3.4. Ilman ravintovalmennusta Kellonajat ti 17:30, ke 18:30, to 18:00 VARAA PAIKKA
  • Viikonloppualoituskurssi 14-15.4. Ilman ravintovalmennusta Kellonajat klo 12-15:00 VARAA PAIKKA

Huomioi, että kurssipaikka on vahvistettu vasta, kun kurssi on maksettu. Mikäli kurssia ei makseta, varaus poistuu automaattisesti 24h kuluessa. Tarkasta myös CrossFit Järvenpään On Ramp-kurssit. Voit löytää sieltä sinulle ajoiltaan sopivamman kurssin. http://crossfitjarvenpaa.fi/

Yhteystiedot

Sanni Sjöblom, CrossFit Tuusulan päävalmentaja
0503719930
http://crossfittuusula.fi/
Lisäkyselyt:
crossfittuusula@gmail.com
Mukaan tarvitset treenivaatteet, lenkkarit ja vesipullon.
Tervetuloa treenaamaan iloiseen joukkoomme!!

No comments yet.

Vastaa