Harjoittelun aloittaminen CrossFit Tuusulan salilla tapahtuu EasyWODien kautta

 

Säännöllisen CrossFit -harjoittelun aloittamiseksi CrossFit Tuusulan boxilla aluksi käytävä vähintään kahdeksalla ns. EASYWOD-tai Weightlifting-tunnilla, joiden jälkeen voi aloittaa treenaamisen muilla CrossFit-tunneilla. Toisaalta voit halutessasi jatkaa treenaamista EASYWOD-tunneilla niin kauan kuin itse haluat. EASYWOD-tunteja on viikkokalenterissa useita ja voit valita ne mille pääset mukaan. Tuntien sisältö on suunniteltu niin että tärkeimmät harjoitteet tulee käytyä läpi ennen varsinaisille tunneille siirtymistä. Näitä ovat mm.

-kyykky
-maastaveto
-etukyykky
-takakyykky
-pystypunnerrus
-vauhtipunnerrus
-thruster
-soututekniikka Concept2-soutulaitteella
-leuanveto/rengassoutu
-kippi
-painonnostotekniikat tempaus ja työntö
-köysikiipeily

Painonnostotekniikoita voi hioa myös Weightlifting-tunneilla.

CrossFit Tuusulan asiakkaana voit treenata myös CrossFit Järvenpään boxilla samalla jäsenmaksulla.

EASYWOD-tunteja tulee kalenteriin 3-4 joka viikko, ja Weightlifting-tunteja kaksi.

Sopimus

Voit aloittaa joko toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella tai 12 kk sopimuksella. Sopimuksen voi itselleen ostaa verkkokaupasta. Toistaiseksi voimassa oleva sopimus on voimassa yhden kuukauden kerrallaan. 12 kk sopimus on nimensä mukaisesti voimassa 12 kuukautta sen ostopäivästä alkaen.

Jäsenyyden irtisanomisesta tulee ilmoittaa viimeistään 7 päivää ennen viimeisen jäsenkauden loppua sähköpostilla. Toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen voi halutessaan muuttaa 12 kk sopimukseksi koska vain.

Tule kokeilemaan

CrossFit-treenejä voi tulla kokeilemaan ilmaiseksi joka keskiviikko klo 17:30. Vedetty tunti on EASYWOD-tunti jonne voi tulla ilman minkäänlaista kokemusta CrossFit-treenistä. Paikan kokeilutunnille voi varata TÄSTÄ.

Muita tapoja tulla mukaan salin asiakkaaksi:

 

1. Olet käynyt toisella CrossFit salilla (joka on virallinen CrossFit Affiliate sali) On Ramp -kurssin tai olet harjoitellut toisella CrossFit salilla, voit ilmoittautua suoraan mukaan.

2. Olet tehnyt CrossFit -harjoitteita ja painonnostotekniikkaa itsenäisesti ja haluat yrittää mukaan ilman On Ramp -kurssia, pitää sinun todistaa omaavasi riittävä tekninen ja fyysinen suorituskyky. Sinun pitää hallita painonnoston alkeet; rinnalleveto, ylöstyöntö ja tempaus sekä voimanoston tekniikoita; maastaveto, erilaiset kyykkytekniikat jne. Tämä onnistuu katselmoinnin kautta.

Ota yhteyttä sanni@crossfittuusula.fi